Iela, nakts. Šajā ielā deviņas savstarpēji saistītas telpas. Katrā telpā izlikti apskatei aktieri, kas nodarbināti dažādās situācijās. Dažreiz tie līdzinās īstiem, vietējiem iedzīvotājiem, citreiz to rīcība ir acīmredzami samākslota. Šie personāži neapzinās, ka tiek novēroti, un mierīgi dara savus ikdienas darbus. Bet darbu tiem maz. Situācijas tiek attīstītas bez dialogiem vai arī dialogi ir ļoti īsi. Tomēr ar subtitru palīdzību skatītājiem katrā situācijā ir iespēja ielūkoties te personāžu domās, te viņu dzīvesstāstā, pagātnē, te apstākļos, kādos tie nokļuvuši, kā arī ieraudzīt viņu nākotni, proti, nākamo brīdi tam, ko redzam. Domu ir daudz, un stāstu ir daudz.
Situācijas vienlaicīgi tiek izspēlētas abās ielas pusēs, skatītājiem dota iespēja pārvietoties no vienas situācijas otrā, sekot vēstījuma plūdumam un domām, kas pieejamas subtitros. Viss notiek kā paisumā un bēgumā, kas ļauj skatītājiem iesaistīties kādas ielas iedzīvotāju dvēseles dzīvē.
Piecas no deviņām situācijām notiek iekštelpās, bet ir redzamas no ielas; četras notiek tieši uz ielas. Katra situācija ilgst desmit minūtes. Tās sākas, beidzas un atkal sākas pēc noteiktiem intervāliem, tas ir precīzs mehānisms.
Kaut arī ne visām situācijām ir sižetisks turpinājums kādā citā situācijā, pāreju no vienas pie otras skatītājs var veikt vai nu noteiktā secībā vai uz labu laimi – šajā gadījumā katrs skatītājs izvēlas savu kombināciju, veidojot pats savu kopuma izjūtu.
Personīgais te izlikts publiskai apskatei.
Rīgā šī izrāde turpina Homo Novus 2001 sākto tradīciju aicināt uz Latviju viesrežisorus, lai radītu īpašu festivāla izrādi ar vietējo mākslinieku piedalīšanos (Spēlēju, dancoju, režisore Vega Vaičūnaite no Lietuvas 2001. gadā, Cameriga, režisori Rimini Protokoll no Vācijas 2005. gadā).
Situācijas
1. situācija / lomās Gunārs Žideļūns
Motociklists tikko ir cietis avārijā. Viņa ķermenis guļ blakus motociklam ielas vidū. Skatītāji uzzina par viņa dzīvi līdz avārijas brīdim un to, ko viņš domā šinī brīdī, atrodoties starp dzīvību un nāvi.
2. situācija / lomās Ilze Rudzīte un Mārtiņš Eihe
Pāris, kura attiecībās iestājusies krīze, sēž istabā un vakariņo. Skatītāji viņus redz caur logu. Uz sienas projicētais teksts stāsta vīrieša ģimenes sešdesmit gadu vēsturi. Mēs uzzinām arī, kā šie divi cilvēki ir satikušies, kādas ir bijušas viņu attiecības, un kādēļ viņi taisās šķirties. Arī to, kas notiek šinī brīdī un ko viņiem nesīs nākotne.
3. situācija / lomās Nora Veignere un Ivars Auziņš
Vīrietis uz ielas stūra gaida nepazīstamu sievieti, ar kuru sarunāta tikšanās. Teksts atklāj gan vīrieša, gan sievietes dzīvi un stāsta par cerībām, ko viņi abi saista ar šo tikšanos.
4. situācija / lomās Madara Melberga un Valters Sīlis
Aina grāmatnīcā. Jauns puisis vēro meiteni līdzās. Skatītāji var izlasīt, ko viņš teiktu, ja saņemtos meiteni uzrunāt, un kādu kopīgu nākotni viņš iztēlojas.
5. situācija / lomās Arnita Jaunzeme
Sieviete mēģina aizmigt... gultā, kas novietota skatlogā. Teksts atklāj viņas apziņas un mentālo asociāciju plūsmu mirklī pirms aizmigšanas.
6. situācija / lomās Inese Mičule, Aigars Apinis un Pēteris Krilovs
Trīs dažādi personāži bārā. Vecs vīrs, kurš pēc sievas nāves ir apceļojis Hilton viesnīcas visā pasaulē. Oficiante, kas darba laikā lasa vēstuli no drauga, kurš dienē Irākā. Jauns vīrietis, kurš, lasot avīzi, iztēlojas, ka ir Belmondo.
7. situācija / lomās Andris Bērziņš
Vīrietis stāv uz balkona. Istabā aiz viņa pilnā sparā rit ballīte...
8. situācija / lomās Inga Tropa un Guntis Spridzāns
Jauns vīrietis trenē muskuļus, kamēr meitene viņam blakus uz klavierēm spēlē Šūbertu. Teksts stāsta par šo dīvaino tipāžu attiecībām un mūziku.
9. situācija / lomās Inga Siliņa un Mārtiņš Meiers
Puisis un meitene dodas no viena ielas stūra uz nākamo. Viņiem seko kamera. Vienā brīdī viņi apstājas un saplūst ilgā skūpstā. Tas ir viņu pirmais skūpsts, tādēļ viņi atcerēsies šo vietu un brīdi uz mūžu. Skatītāji var izlasīt arī, ko katrs no viņiem domā šajā mirklī.